Det er kun begyndelsen / It is only the beginning

Starten på en ny livsstil / The beginning of a new lifestyle

Jeg har i lang tid gået og tænkt, at jeg var da en rigtigt “grøn person”. At jeg altid tænker over, hvad jeg køber, og at det jeg køber er bæredygtigt! Dog har jeg måtte drage den konklusion, at det er jeg bare ikke! Sådan rigtigt. Jeg tænker måske lidt mere over det end så mange andre, men helt god er jeg altså ikke.

Det er det på tide at ændre!

I vil her kunne følge min vej til at blive grønnere. Jeg vil undervejs undersøge forskellige aspekter af mit liv, og se hvad jeg kan gøre og ændre for at leve mere etisk, både i forhold til miljøet, men også i forhold til dyrevelfærd og de mennesker der står og producere mine produkter.

Jeg glæder mig til at komme i gang og se hvad jeg finder ud af, og jeg håber i vil følge min lille rejse, og hvem ved, måske har du lyst til at tage den sammen?

 


 

I have always thought that I was what you call a “green person”. I always think about what I buy and that it is sustainable! However, I have had to draw the conclusion that I am not! Not really. I might think a little more about it than many other people do, but lets be honest, I am not a that good.

That is about to change!

You will on this blog, be able to follow my way to living a more ethical life. I want to look into different aspects of my life, and see what I can do and change, to live more ethically, both in relation to the environment, but also in relation to animal welfare and the people who produce my products.

I am excited to get started and see what I find out, and I hope you will follow my little journey, and who knows, maybe you want to take it together?

Leave a Reply

